Skip to main content

Please or Register to create posts and topics.

Erfaringer med live sport-streaming på forskjellige enheter

Jeg har begynt å streame fotballkamper mer og mer i det siste, men opplever store forskjeller på kvalitet avhengig av hvilken enhet jeg bruker. På TV-en hjemme er det som regel greit, men på mobilen hakker det ofte, spesielt når jeg er ute. Nettbrettet fungerer greit, men det er litt tungvint å dra det med seg overalt. Hvordan streamer dere sport, og hva funker best?

For meg har mobilen faktisk fungert overraskende bra, men det kommer veldig an på appen og hvor stabil tilkoblingen er. Jeg pleide å slite med mye hakking, men etter at jeg bytta til en IPTV løsning som støtter flere enheter og justerer kvaliteten automatisk, har det vært mye bedre. Bruker det både hjemme og når jeg er på farta, og det kjører jevnt selv med 4G.

For meg har mobilen faktisk fungert overraskende bra, men det kommer veldig an på appen og hvor stabil tilkoblingen er. Jeg pleide å slite med mye hakking, men etter at jeg bytta til en IPTV løsning som støtter flere enheter og justerer kvaliteten automatisk, har det vært mye bedre. Bruker det både hjemme og når jeg er på farta, og det kjører jevnt selv med 4G.